Informacje o dostępności

home.pl Spółka Akcyjna (dalej: home.pl) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Dbamy o to, aby Nasza strona internetowa była dostępna i intuicyjna dla jak najszerszej grupy odbiorców, niezależnie od umiejętności, rodzaju wykorzystywanych urządzeń lub szczególnych potrzeb.

Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej: 27 czerwca 2025 roku.

UDOGODNIENIA DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ

  • jasna, czytelna i zrozumiała prezentacja treści,

  • możliwość zmiany wielkości tekstu z użyciem przeglądarki,

  • wymagany kontrast na poziomie WCAG 2.1. AA (współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1),

  • unikamy migających elementów,

  • obsługa strony internetowej z poziomu klawiatury, bez użycia myszy,

  • kompatybilność z programami czytającymi takimi jak: czytnik audio wbudowany w przeglądarce internetowej lub zewnętrzny NVDA,

  • alternatywne opisy grafik.

ZGŁOSZENIE PROBLEMU Z DOSTĘPNOŚCIĄ

Nieustannie ulepszamy naszą stronę internetową, aby była bardziej dostępna, użyteczna i wygodna w obsłudze. Jeżeli masz jakieś uwagi albo komentarze prosimy o kontakt.

Każdy Konsument ma prawo wystąpić ze skargą dotyczącą zapewnienia dostępności strony internetowej lub jej elementów.

Konsument może złożyć skargę:

  1. na piśmie — w formie papierowej poprzez wysłanie skargi na adres korespondencyjny home.pl lub na skrzynkę do e-doręczeń home.pl,

  2. ustnie — za pośrednictwem infolinii home.pl poprzez podyktowanie treści skargi,

  3. w formie elektronicznej — za pośrednictwem czatu lub formularza kontaktowego dostępnych pod adresem: https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/

W skardze prosimy o podanie:

  • swojego imienia i nazwiska,

  • swoich danych kontaktowych — adresu e-mail lub numeru telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,

  • opisu, na czym polega problem dostępnością,

  • wskazanie wymagania dostępności, które nie jest przez nas spełnione, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.

Dodatkowo możesz wskazać preferowany sposób zapewnienia przez nas spełniania wymagania dostępności.

Na skargę odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana, możemy wydłużyć termin do 60 dni.