Informacje o dostępności
home.pl Spółka Akcyjna (dalej: home.pl) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Dbamy o to, aby Nasza strona internetowa była dostępna i intuicyjna dla jak najszerszej grupy odbiorców, niezależnie od umiejętności, rodzaju wykorzystywanych urządzeń lub szczególnych potrzeb.
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej: 27 czerwca 2025 roku.
UDOGODNIENIA DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ
jasna, czytelna i zrozumiała prezentacja treści,
możliwość zmiany wielkości tekstu z użyciem przeglądarki,
wymagany kontrast na poziomie WCAG 2.1. AA (współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1),
unikamy migających elementów,
obsługa strony internetowej z poziomu klawiatury, bez użycia myszy,
kompatybilność z programami czytającymi takimi jak: czytnik audio wbudowany w przeglądarce internetowej lub zewnętrzny NVDA,
alternatywne opisy grafik.
ZGŁOSZENIE PROBLEMU Z DOSTĘPNOŚCIĄ
Nieustannie ulepszamy naszą stronę internetową, aby była bardziej dostępna, użyteczna i wygodna w obsłudze. Jeżeli masz jakieś uwagi albo komentarze prosimy o kontakt.
Każdy Konsument ma prawo wystąpić ze skargą dotyczącą zapewnienia dostępności strony internetowej lub jej elementów.
Konsument może złożyć skargę:
na piśmie — w formie papierowej poprzez wysłanie skargi na adres korespondencyjny home.pl lub na skrzynkę do e-doręczeń home.pl,
ustnie — za pośrednictwem infolinii home.pl poprzez podyktowanie treści skargi,
w formie elektronicznej — za pośrednictwem czatu lub formularza kontaktowego dostępnych pod adresem: https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/
W skardze prosimy o podanie:
swojego imienia i nazwiska,
swoich danych kontaktowych — adresu e-mail lub numeru telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
opisu, na czym polega problem dostępnością,
wskazanie wymagania dostępności, które nie jest przez nas spełnione, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.
Dodatkowo możesz wskazać preferowany sposób zapewnienia przez nas spełniania wymagania dostępności.
Na skargę odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana, możemy wydłużyć termin do 60 dni.