Profesjonalne wsparcie techniczne
W ramach usługi homecloud Premium Support możesz skorzystać z pomocy świadczonej przez naszych najlepszych Administratorów.
Sprawdź jak możemy Ci pomóc
Wybierz usługę wsparcia naszych specjalistów.
Przeniesiemy twoją pocztę
Przeniesiemy dane takie jak: pliki, konta pocztowe, bazy danych, pomiędzy wskazanymi serwerami pocztowymi.
Przeniesiemy serwis lub serwisy WWW
Pomożemy przy przeniesieniu strony lub wielu witryn internetowych z dowolnego hostingu lub serwera.
Zainstalujemy zewnęrzne aplikacje
Zainstalujemy aplikacje – od popularnych CMS-ów, przez dodatkowe biblioteki do systemów bazodanowych.
Przeprowadzimy analizę wydajnościową
Sprawdzimy logi, przeskanujemy serwer antywirusem, przeanalizujemy aktualność CMS-ów i podpowiemy, co poprawić.
Zaimportujemy lub wyeksportujemy bazy danych
Wyeksportujemy wybraną przez Ciebie bazę danych (MySQL/PostgreSQL/MS SQL).
Zaktualizujemy system operacyjny
Wykonamy aktualizację systemu operacyjnego na Twoim VPS-ie lub serwerze dedykowanym.
Zrekompilujemy jądro systemu operacjnego
Po aktualizacji kernela, skompilujemy go ponownie, żeby Twój serwer działał poprawnie.
Zainstalujemy i skonfigurujemy certyfikat SSL
Zainstalujemy certyfikat SSL, aby chronił domenę, dla której go zamówiłeś.
Skonfigurujemy podstawowe funkcjie serwera np. FTP, serwer pocztowy, serwer WWW
W szybki sposób dokonamy konfiguracji Twojego serwera np. FTP, serwera pocztowego czy serwera WWW.
Jeśli chciałbyś zlecić nam inne zadanie, nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy o tym porozmawiali
Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy dokonają wstępnej diagnozy i przygotują odpowiednią ofertę.
Abonament
Premium Support w abonamencie to usługa kierowana do osób potrzebujących dodatkowej ochrony dla swojego serwera dedykowanego w homecloud. Zobacz, dlaczego warto zapewnić sobie spokój i wsparcie najlepszych administratorów homecloud.
Premium support Abo
600,00 zł
738,00 zł
Ilość godzin | 2h |
Dedykowany Administrator | |
Rozszerzone wsparcie |
2h prac administracyjnych w miesiącu
Wsparcie dedykowanego administratora
Krótki czas oczekiwania na infolinii
Priorytetowa realizacja zgłoszeń
100 zł zniżki na pakiety Premium Support
Wsparcie ekspertów
Co sprawia, że jesteśmy najlepsi?
Serwerami zajmujemy się już ponad 26 lat. Jesteśmy marką grupy home.pl, co pozwala nam stale zapewniać niezawodne działanie usług.
Nowoczesne serwery
Używamy niezawodnej platformy SuperMicro MicroCloud, dzięki czemu możemy gwarantować najwyższą jakość usług.
Bezpieczne data center
Monitoring 24/7/365, 4-stopniowa ochrona fizyczna, elektronicznie sterowana klimatyzacja i zdublowane źródła zasilania.
Niezawodna sieć
Nasze serwerownie dysponują redundantnymi łączami o łącznej przepustowości do 100 Gigabitów.
Jak to działa?
Jeśli jesteś zainteresowany usługą Premium Support w pierwszej kolejności prześlij do nas zgłoszenie zawierające informacje odnośnie zakresu powierzonych przez Ciebie prac. Nasi Administratorzy dokonają bezpłatnej wyceny czasu niezbędnego do wykonania zadań.
Po akceptacji wyceny, zaloguj się do swojego CP Panelu, aby złożyć zamówienie na odpowiednią usługę. Poinformuj nas też o tym w formie mailowej.
Nasi Administratorzy wykonają niezbędne prace a po realizacji prześlemy informację mailową z prośbą o odbiór wykonanej pracy.
Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi.
