Wsparcie techniczne

Centrum pomocy

Centrum pomocy zawiera przydatne informacje związane z konfiguracją usług. Znajdują się tam również odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące poszczególnych produktów.

Czytaj więcej

Standardowe wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne homecloud zapewnia ciągłą pomoc
i natychmiastową reakcję w pilnych sprawach, co przyspiesza rozwiązywanie pojawiających się trudności i zapewnia nieprzerwane funkcjonowanie Twoich systemów.

Biuro Obsługi Klienta działa przez całą dobę, świadcząc wsparcie techniczne i profesjonalna pomoc przez telefon
oraz drogą mailową.

Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, prosimy
o przygotowanie numeru klienta, co umożliwi nam szybszą identyfikację.

tel.: +48 22 460 55 60
email: info@homecloud.pl

Usługa Premium Support

homecloud oferuje szeroki zakres usług doradczych dotyczących serwerów VPS, serwerów dedykowanych lub innych usług, z których korzystasz u nas lub które planujesz do nas przenieść. Korzystając z naszych usług, możesz liczyć na odpowiedź naszych najlepszych specjalistów w ciągu 8 godzin.

  • Audyty bezpieczeństwa i wydajności
  • Usługi migracji
  • Usługi administracyjne

Czytaj więcej