W ramach usługi homecloud Premium Support możesz skorzystać z pomocy świadczonej przez naszych najlepszych Administratorów.
Wybierz usługę wsparcia naszych specjalistów.
Przeniesiemy dane takie jak: pliki, konta pocztowe, bazy danych, pomiędzy wskazanymi serwerami pocztowymi.
Pomożemy przy przeniesieniu strony lub wielu witryn internetowych z dowolnego hostingu lub serwera.
Zainstalujemy aplikacje – od popularnych CMS-ów, przez dodatkowe biblioteki do systemów bazodanowych.
Sprawdzimy logi, przeskanujemy serwer antywirusem, przeanalizujemy aktualność CMS-ów i podpowiemy, co poprawić.
Wyeksportujemy wybraną przez Ciebie bazę danych (MySQL/PostgreSQL/MS SQL).
Wykonamy aktualizację systemu operacyjnego na Twoim VPS-ie lub serwerze dedykowanym.
Po aktualizacji kernela, skompilujemy go ponownie, żeby Twój serwer działał poprawnie.
Zainstalujemy certyfikat SSL, aby chronił domenę, dla której go zamówiłeś.
W szybki sposób dokonamy konfiguracji Twojego serwera np. FTP, serwera pocztowego czy serwera WWW.
Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy dokonają wstępnej diagnozy i przygotują odpowiednią ofertę.
Premium Support w abonamencie to usługa kierowana do osób potrzebujących dodatkowej ochrony dla swojego serwera dedykowanego w homecloud. Zobacz, dlaczego warto zapewnić sobie spokój i wsparcie najlepszych administratorów homecloud.
600,00 zł
738,00 zł
Ilość godzin | 2h |
Dedykowany Administrator | |
Rozszerzone wsparcie |
2h prac administracyjnych w miesiącu
Wsparcie dedykowanego administratora
Krótki czas oczekiwania na infolinii
Priorytetowa realizacja zgłoszeń
100 zł zniżki na pakiety Premium Support
Wsparcie ekspertów
Serwerami zajmujemy się już ponad 26 lat. Jesteśmy marką grupy home.pl, co pozwala nam stale zapewniać niezawodne działanie usług.
Używamy niezawodnej platformy SuperMicro MicroCloud, dzięki czemu możemy gwarantować najwyższą jakość usług.
Monitoring 24/7/365, 4-stopniowa ochrona fizyczna, elektronicznie sterowana klimatyzacja i zdublowane źródła zasilania.
Nasze serwerownie dysponują redundantnymi łączami o łącznej przepustowości do 100 Gigabitów.
Jeśli jesteś zainteresowany usługą Premium Support w pierwszej kolejności prześlij do nas zgłoszenie zawierające informacje odnośnie zakresu powierzonych przez Ciebie prac. Nasi Administratorzy dokonają bezpłatnej wyceny czasu niezbędnego do wykonania zadań.
Po akceptacji wyceny, zaloguj się do swojego CP Panelu, aby złożyć zamówienie na odpowiednią usługę. Poinformuj nas też o tym w formie mailowej.
Nasi Administratorzy wykonają niezbędne prace a po realizacji prześlemy informację mailową z prośbą o odbiór wykonanej pracy.
Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi.