Profesjonalne wsparcie techniczne w homecloud.pl!
W ramach usługi homecloud Premium Support możesz skorzystać z pomocy świadczonej przez naszych najlepszych Administratorów.
Możemy dla Ciebie m.in.:
- Zaimportować oraz wyeksportować bazy danych,
- Zaktualizować system operacyjny w tym również dokonać rekompilacji jądra,
- Zainstalować certyfikat SSL,
- Skonfigurować podstawowe funkcje serwera tj. FTP, serwer pocztowy, bazy danych, serwer WWW, a nawet…
- Przeprowadzić prace migracyjne abyś się mógł jeszcze łatwiej przenieść do homecloud.pl!
Jeśli chciałbyś zlecić nam inne zadanie, nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy o tym porozmawiali. Kontakt.
Jak to działa?
- Jeśli jesteś zainteresowany usługą Premium Support w pierwszej kolejności prześlij do nas zgłoszenie zawierające informacje odnośnie zakresu powierzonych przez Ciebie prac.
Nasi Administratorzy dokonają bezpłatnej wyceny czasu niezbędnego do wykonania zadań.
- Po akceptacji wyceny, zaloguj się do swojego CP Panelu (jeśli jesteś już naszym Klientem) lub przejdź na naszą stronę internetową aby złożyć zamówienie na odpowiednią usługę.
Poinformuj nas też o tym w formie mailowej.
- Nasi Administratorzy wykonają niezbędne prace a po realizacji prześlemy informację mailową z prośbą o odbiór wykonanej pracy.
Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi.
Nazwa |
Ilość godzin |
Premium Support 1h |
1 |
Premium Support 5h |
5 |
Premium Support 10h |
10 |
Premium Support 20h |
20 |
Premium Support w Abonamencie
Zapewnij sobie spokój i stałe wsparcie Dedykowanego Administratora.
Posiadając Abonament na Pomoc Premium zyskujesz dodatkowo:
- 2h prac administracyjnych: w ramach usługi otrzymujesz czas pracy administratora na wypadek sytuacji awaryjnych (np. blokada dostępu do serwera)
- dedykowany administrator: Twoje dyspozycje realizuje zawsze przypisany administrator, który doskonale zna Ciebie i Twoje usługi,
- szybsza realizacja zgłoszeń: zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem kontaktu telefonicznego/wiadomości e-mail są traktowane priorytetowo i realizowane w pierwszej kolejności,
- krótki czas oczekiwania na infolinii: zostaniesz zidentyfikowany przez nasz system i przekierowany do rozmowy z konsultantem bez oczekiwania w kolejce,
Nazwa |
Ilość godzin |
Premium Support – Abonament |
2 / mies. |