Specyfikacja

Profesjonalne wsparcie techniczne w homecloud.pl!

W ramach usługi homecloud Premium Support możesz skorzystać z pomocy świadczonej przez naszych najlepszych Administratorów.

Możemy dla Ciebie m.in.:

  • Zaimportować oraz wyeksportować bazy danych,
  • Zaktualizować system operacyjny w tym również dokonać rekompilacji jądra,
  • Zainstalować certyfikat SSL,
  • Skonfigurować podstawowe funkcje serwera tj. FTP, serwer pocztowy, bazy danych, serwer WWW, a nawet…
  • Przeprowadzić prace migracyjne abyś się mógł jeszcze łatwiej przenieść do homecloud.pl!

Jeśli chciałbyś zlecić nam inne zadanie, nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy o tym porozmawiali.

Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów zadania. Napisz wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego lub zadzwoń (+48) 22 460 55 60

Jak to działa?

  1. Jeśli jesteś zainteresowany usługą Premium Support w pierwszej kolejności prześlij do nas zgłoszenie zawierające informacje odnośnie zakresu powierzonych przez Ciebie prac.
    Nasi Administratorzy dokonają bezpłatnej wyceny czasu niezbędnego do wykonania zadań.
  2. Po akceptacji wyceny, zaloguj się do swojego CP Panelu (jeśli jesteś już naszym Klientem) lub przejdź na naszą stronę internetową aby złożyć zamówienie na odpowiednią usługę.
    Poinformuj nas też o tym w formie mailowej.
  3. Nasi Administratorzy wykonają niezbędne prace a po realizacji prześlemy informację mailową z prośbą o odbiór wykonanej pracy.

Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi.

Nazwa Ilość godzin Okres ważności Cena
Premium Support 1h 1 1 miesiąc 200,00 zł
Premium Support 5h 5 6 miesięcy 1000,00 zł
Premium Support 10h 10 12 miesięcy 2000,00 zł
Premium Support 20h 20 12 miesięcy 4000,00 zł

Podane ceny są cenami netto.

Premium Support w Abonamencie

Zapewnij sobie spokój i stałe wsparcie Dedykowanego Administratora.


Posiadając Abonament na Pomoc Premium zyskujesz dodatkowo:

  • 2h prac administracyjnych: w ramach usługi otrzymujesz czas pracy administratora na wypadek sytuacji awaryjnych (np. blokada dostępu do serwera)
  • dedykowany administrator: Twoje dyspozycje realizuje zawsze przypisany administrator, który doskonale zna Ciebie i Twoje usługi,
  • szybsza realizacja zgłoszeń: zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem kontaktu telefonicznego/wiadomości e-mail są traktowane priorytetowo i realizowane w pierwszej kolejności,
  • krótki czas oczekiwania na infolinii: zostaniesz zidentyfikowany przez nasz system i przekierowany do rozmowy z konsultantem bez oczekiwania w kolejce,
  • 20% rabatu na usługę Premium Backup: skontaktuj się z DOK homecloud, wskaż pakiet, który chcesz zamówić, a dla zamówienia usługi na okres 12 miesięcy otrzymasz 20% rabatu,
  • 100 zł rabatu na pakiety godzinowe Premium Support: zamów DOWOLNY pakiet prac administracyjnych, a otrzymasz 100 zł zniżki,
Nazwa Ilość godzin Okres ważności Cena
Premium Support – Abonament 2 1 miesiąc 250,00 zł

Podane ceny są cenami netto.


Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi