Profesjonalne wsparcie techniczne w homecloud.pl!

W ramach usługi homecloud Premium Support możesz skorzystać z pomocy świadczonej przez naszych najlepszych Administratorów.

Możemy dla Ciebie m.in.:

  • Zaimportować oraz wyeksportować bazy danych,
  • Zaktualizować system operacyjny w tym również dokonać rekompilacji jądra,
  • Zainstalować certyfikat SSL,
  • Skonfigurować podstawowe funkcje serwera tj. FTP, serwer pocztowy, bazy danych, serwer WWW, a nawet…
  • Przeprowadzić prace migracyjne abyś się mógł jeszcze łatwiej przenieść do homecloud.pl!

Jeśli chciałbyś zlecić nam inne zadanie, nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy o tym porozmawiali. Kontakt.

Jak to działa?

  1. Jeśli jesteś zainteresowany usługą Premium Support w pierwszej kolejności prześlij do nas zgłoszenie zawierające informacje odnośnie zakresu powierzonych przez Ciebie prac.
    Nasi Administratorzy dokonają bezpłatnej wyceny czasu niezbędnego do wykonania zadań.
  2. Po akceptacji wyceny, zaloguj się do swojego CP Panelu (jeśli jesteś już naszym Klientem) lub przejdź na naszą stronę internetową aby złożyć zamówienie na odpowiednią usługę.
    Poinformuj nas też o tym w formie mailowej.
  3. Nasi Administratorzy wykonają niezbędne prace a po realizacji prześlemy informację mailową z prośbą o odbiór wykonanej pracy.

Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi.

Nazwa Ilość godzin
Premium Support 1h 1
Premium Support 5h 5
Premium Support 10h 10
Premium Support 20h 20

Premium Support w Abonamencie

Zapewnij sobie spokój i stałe wsparcie Dedykowanego Administratora.


Posiadając Abonament na Pomoc Premium zyskujesz dodatkowo:

  • 2h prac administracyjnych: w ramach usługi otrzymujesz czas pracy administratora na wypadek sytuacji awaryjnych (np. blokada dostępu do serwera)
  • dedykowany administrator: Twoje dyspozycje realizuje zawsze przypisany administrator, który doskonale zna Ciebie i Twoje usługi,
  • szybsza realizacja zgłoszeń: zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem kontaktu telefonicznego/wiadomości e-mail są traktowane priorytetowo i realizowane w pierwszej kolejności,
  • krótki czas oczekiwania na infolinii: zostaniesz zidentyfikowany przez nasz system i przekierowany do rozmowy z konsultantem bez oczekiwania w kolejce,
Nazwa Ilość godzin
Premium Support – Abonament 2 / mies.

Szczegóły znajdziesz w regulaminie usługi