Opcja menu „Polityka wygasania hasła” pozwala zdefiniować ustawienia wygasania hasła dla użytkowników, którzy korzystają z Twojego Panelu klienta.
Jak zmienić ustawienia polityki wygasania hasła?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij opcję menu „Ustawienia konta”.
- Kliknij przycisk „Więcej narzędzi”, który znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij opcję menu „Polityka wygasania hasła”, aby wyświetlić jej zawartość.
- Na wyświetlonym ekranie należy kliknąć przycisk „Edytuj”. Na następnym ekranie będziesz mógł zmienić ustawienia dotyczące wygasania haseł użytkowników Twojego konta.
Jeśli przycisk „Edytuj” jest nieaktywny, oznacza to, że nie możesz zmienić ustawień polityki wygasania hasła.WAŻNE! Pamiętaj, że możesz skonfigurować tak swoje konto, aby użytkownicy nie mieli dostępu do personalizacji ustawień wygasania hasła. Służy do tego opcja „Polityka zablokowana”.