Do czego służy opcja menu „Polityka wygasania hasła”?

Opcja menu „Polityka wygasania hasła” pozwala zdefiniować ustawienia wygasania hasła dla użytkowników, którzy korzystają z Twojego Panelu klienta.

Jak zmienić ustawienia polityki wygasania hasła?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w górnej części ekranu.
    konto
    Rys. Sekcja menu „Konto” znajduje się w lewej górnej części ekranu.
  3. Kliknij opcję menu „Ustawienia konta”.
    ustawienia-konta5
    Rys. Opcja menu „Ustawienia konta” znajduje się w centrum wyświetlonego ekranu.
  4. Kliknij przycisk „Więcej narzędzi”, który znajduje się w górnej części ekranu.
    wiecej-narzedzi
  5. Kliknij opcję menu „Polityka wygasania hasła”, aby wyświetlić jej zawartość.
    polityka-wygasania
  6. Na wyświetlonym ekranie należy kliknąć przycisk „Edytuj”. Na następnym ekranie będziesz mógł zmienić ustawienia dotyczące wygasania haseł użytkowników Twojego konta.
    Jeśli przycisk „Edytuj” jest nieaktywny, oznacza to, że nie możesz zmienić ustawień polityki wygasania hasła.
    WAŻNE! Pamiętaj, że możesz skonfigurować tak swoje konto, aby użytkownicy nie mieli dostępu do personalizacji ustawień wygasania hasła. Służy do tego opcja „Polityka zablokowana”.
poli2
Rys. Zawartość opcji menu „Polityka wygasania hasła”.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie