W sekcji menu „Domeny” wyświetlane są informacje na temat domen, które są zarejestrowane w homecloud.pl oraz u innych operatorów. Oznacza to, że do Panelu klienta możesz dodać domeny zewnętrzne, które nie są opłacane w homecloud.pl.
Do sekcji menu „Domeny” możesz dostać się przez kliknięcie modułu na Pulpicie lub po wybraniu sekcji menu Domeny po lewej stronie ekranu.
![](https://homecloud.pl/support/wp-content/uploads/2014/05/domeny-panel.png)
WAŻNE! Pamiętaj, że przed rozpoczęciem procesu dodawania zewnętrznej domeny, należy wydelegować wybraną domenę na odpowiednie serwery DNS. Delegację domeny należy wykonać za pomocą panelu administracyjnego operatora, u którego domena jest opłacana.
Po wyświetleniu opcji menu „Domeny”, na ekranie zostanie wyświetlona lista domen dodanych do Twojego Panelu klienta.
![](https://homecloud.pl/support/wp-content/uploads/2014/05/domeny-panel-1.png)
Jakie informacje znajdę w sekcji menu „Domeny”
Po wybraniu opcji menu „Domeny” zostanie wyświetlona lista wszystkich domen dodanych do Panelu klienta. Na liście znajdziesz następujące dane:
![](https://homecloud.pl/support/wp-content/uploads/2014/05/domeny-panel2.png)
Rys. Przykładowa lista domen, która wyświetla się po kliknięciu sekcji menu „Domeny”.
- Domena – wyświetla nazwę domeny, np. twojadomena.pl,
- Hosting DNS – znajdziesz w tym miejscu informacje na jakie serwery DNS wydelegowana jest domena (zewnętrzne czy wewnętrzne),
- Status rejestracji – tutaj sprawdzisz status domeny (np. Aktywna),
- Wygasa – tutaj wyświetlana jest data wygasania domeny,
- Włączone dla usług – jeśli domena będzie przypisana do serwera lub inne usługi, to w tym miejscu znajdziesz informacje do jakich usług domena jest przypisana/włączona,
- Opcje – kliknij, jeśli chcesz przejść do szczegółowych ustawień domen lub do edycji rekordów.