Jak wykonać płatność online w Panelu Klienta?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić wygenerowane wcześniej zamówienia (np. zamówienia przedłużenia wybranych usług). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.

Jak wykonać nową płatność online w Panelu klienta?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby wykonać nową płatność w Panelu klienta:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w lewej części ekranu.
  3. Zaznacz zamówienie, które chcesz opłacic i kliknij Opłać dokument.

    opłacenie zamówienia

  4. Na kolejnym ekranie wybierz formę płatności i kliknij Zapłać.
    opłacenie zamówienia
  5. Na stronie operatora płatności postępuj zgodnie z jego wskazówkami.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie