Informacje podstawowe na temat Pulpitu

Po zalogowaniu się do Panelu klienta, zobaczysz ekran powitalny (tzw. pulpit), na którym zostaną wyświetlone wszystkie najważniejsze informacje o koncie klienta, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług.

Za pomocą ekranu powitalnego (tzw. Pulpit) możesz na skróty przejść do tych sekcji Panelu klienta, których akurat szukasz (np. wykup nowej usługi, lista wystawionych faktur).

Jak zbudowany jest ekran powitalny „Pulpit”?

Ekran powitalny „Pulpit” wyświetlany jest tuż po zalogowaniu się do Panelu klienta. Wyświetla moduły, w których znajdują się najistotniejsze informacje na temat Twojego konta.

Rys. Przykładowy widok modułów, które wyświetlane są w sekcji menu „Pulpit”.

moduł „Użytkownicy”

Znajdziesz tutaj listę użytkowników, którzy posiadają dostęp do Twojego Panelu klienta w homecloud.pl. Kliknij na moduł, aby przejść do listy użytkowników lub kliknij: Dodaj nowej użytkownika, aby przejść do tworzenia nowego konta z dostępem do Panelu klienta.

WAŻNE! Pamiętaj, że w prawym górnym rogu ekranu możesz przełączać się pomiędzy swoimi subskrypcjami (czyli usługami). W powyżej opisanym module „Informacja o usłudze” wyświetlane są informacje na temat usługi, która została wybrana w opcji „Wybierz subskrypcję” (prawy górny róg ekranu).

moduł „VPS”

Znajdziesz tutaj listę aktywnych serwerów VPS na Twoim koncie. Kliknięcie na module spowoduje przekierowanie do sekcji menu „VPS”, w której znajdziesz więcej szczegółowych danych na temat Twoich serwerów VPS w homecloud.pl.

Sekcje Panelu klienta oraz modułu na Pulpicie zmieniają się w zależności od tego, którą usługą zarządzasz. Przykładowo, sekcja VPS dostępna jest tylko, jeśli posiadasz usługę serwera VPS.

moduł „Pro Cloud”

Znajdziesz tutaj informacje o serwerach Pro Cloud na Twoim koncie w homecloud.pl. Jeśli nie posiadasz jeszcze takiej usługi, to będziesz mógł w tym miejscu rozpocząć proces zamawiania usługi Pro Cloud.

moduł „Faktury”

Znajdziesz tutaj informacje o dokumentach rozliczeniowych (np. fakturach VAT) wystawionych na Twoim koncie. W pozycji: „Stan środków” znajdziesz ilość środków pieniężnych, które znajdują się na Twoim na koncie (możesz je użyć do opłacania zamówień w homecloud.pl).

Kliknięcie w moduł Faktury spowoduje, że zostaniesz przekierowani do sekcji menu Konto (Zamówienia i faktury) w Panelu klienta.

moduł „Rejestracja usług”

Kliknij ten moduł, aby przejść do rejestracji nowych usług. Po kliknięciu, będziesz mógł wybrać takie usługi jak: domeny, certyfikaty SSL, Cloud VPS , Cloud VPS Plesk, Premium Backup, Pro Cloud .

moduł „Informacje”

W tym miejscu znajdziesz Twój indywidualny numer rachunku do wpłat. Jeśli chcesz opłacić zamówienie w homecloud.pl tradycyjnym przelewem bankowym, to własnie na ten numer rachunku powinieneś realizować przelewy. Za pomocą opcji: Kod autoryzujący możesz wygenerować kod, który służy do autoryzacji podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

moduł „Uruchom Stary Panel”

W tym miejscu możesz uruchomić w nowym oknie przeglądarki poprzednią wersję Panelu klienta. Może być przydatne, jeśli chcesz zarządzać usługami, które nie są dostępne w nowym Panelu klienta (np. Cloud Infrastructure, Domain Parking). Aby otworzyć Stary Panel, kliknij na moduł Uruchom Stary Panel.

moduł „Domeny”

Znajdziesz tutaj informacje o domenach, które są przypisane do Twojego konta w Panelu klienta. Mogą być to domeny zarejestrowane (opłacane) w homecloud.pl oraz domeny zewnętrzne. Więcej informacji o sekcji Domeny w Panelu klienta znajdziesz pod tym adresem.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie