Jak zamówić nowe usługi za pomocą Panelu klienta?

Za pomocą Panelu klienta możesz zamówić dodatkowe usługi (np. domeny lub certyfikaty SSL). Rejestracja dodatkowych usług ogranicza się do wybrania odpowiedniej kategorii usług, planu usługi oraz na potwierdzeniu zamówienia.

zas

Jak zamówić nowe usługi za pomocą Panelu klienta?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby uruchomić formularz zamawiania dodatkowej usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu Rejestracja usług, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostaną wyświetlone usługi, które możesz zarejestrować bezpośrednio w Panelu klienta. Wybierz usługę, którą chcesz dodać do Twojego konta.
  4. Po wybraniu typu usługi, na ekranie zostanie wyświetlony formularz rejestracji usługi (np. będziesz mógł wybrać okres rozliczeniowy lub pakiet usługi). Skorzystaj ze wskazówek na ekranie, aby dokończyć rejestracje nowej usługi w homecloud.pl.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie