Jak dokonać zakupu dodatkowych usług za pomocą Panelu klienta?

Za pomocą Panelu klienta możesz zamówić dodatkowe usługi (np. domeny lub certyfikaty SSL). Rejestracja dodatkowych usług ogranicza się do wybrania odpowiedniej kategorii usług, planu usługi oraz na potwierdzeniu zamówienia.

zas

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby uruchomić formularz zamawiania dodatkowej usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Start, która znajduje się w górnej części ekranu.
    start-pulpit
  3. Kliknij link „Zakup dodatkowe usługi”, który znajduje się w module „Sklep” (prawa strona ekranu).
    sklep-pulpit
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz rejestracji usługi. Skorzystaj z niego, aby zarejestrować nową usługę.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie