Za pomocą sekcji menu Konto możesz zarządzać ustawieniami swojego konta, rozliczeniami oraz płatnościami. Aby zobaczyć jej zawartość należy kliknąć sekcję menu Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
![](https://homecloud.pl/support/wp-content/uploads/2014/05/konto-panel.png)
Rys. Sekcja menu „Konto” znajduje się po lewej stronie ekranu.
Na kolejnym ekranie wyświetlone zostanie menu, które służy do nawigacji podczas zarządzania kontem.
Jakie informacje znajdę w sekcji menu „Konto”?
Sekcja menu „Konto” podzielone podzielona jest na sekcje:
- Zamówienia i faktury – lista nieopłaconych zamówień, faktury VAT, historia zamówień,
- Subskrypcje – lista wszystkich usług dla Twojego konta (zarówno aktywnych jak i już usuniętych),
- Metody płatności – w tym miejscu możesz dodać nową metodę płatności (cykliczna płatność kartą płatniczą). Możesz w ten sposób włączyć automatyczne płatności, aby odnawiać swoje usługi i opłacać powtarzające się faktury,
- Profil konta – w tym miejscu wyświetlane są dane abonenta dla konta, do którego jesteś zalogowany.
- Rejestr zdarzeń – znajdziesz tutaj listę wszystkich operacji wykonanych przez użytkowników zarejestrowanych na Twoim koncie.
Po kliknięciu sekcji menu Konto, na ekranie zostanie wyświetlona zawartości opcji Zamówienia i faktury.
W sekcji Nieopłacone wyświetlana jest lista nieopłaconych zamówień. Przykład, jeśli zamówienie nie jest opłacone, to usługa zawarta w ty zamówieniu, np. serwer VPS może nie być aktywny.
![](https://homecloud.pl/support/wp-content/uploads/2014/05/konto-panel2.png)
Rys. Sekcja „Konto” pozwala na zarządzanie zamówieniami, płatnościami oraz innymi ustawieniami konta.
- Stan środków – w tym miejscu wyświetlane jest saldo, które możesz zasilić. Jeśli posiadasz na saldzie środki pieniężne, możesz je przeznaczyć, np. na zamówienie/przedłużanie usług za pomocą Panelu klienta.
Rys. Moduł „Stan Środków” wyświetla stan salda, które można zasilić. - Oczekujące zamówienia – w tym miejscu wyświetlana jest ilość oczekujących zamówień. Po kliknięciu przycisku „Zobacz oczekujące zamówienia”, możesz wyświetlić listę zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane.
- Historia zamówień – w tym miejscu znajdziesz dwa przyciski: „Zobacz faktury” oraz „Zobacz zamówienia”. Kliknij jeden z nich, aby przejść do faktur VAT lub historii zamówień dla Twojego konta.