Jak zalogować się do Panelu klienta?

W homecloud.pl możesz posiadać wiele zarejestrowanych serwerów VPS, serwerów dedykowanych, serwerów Pro Cloud oraz innych usług. Usługi mogą być rejestrowane w różnych cyklach rozliczeniowych (np. 1, 3, 6 lub 12 miesięcy).

Za pomocą Panelu klienta możesz też m.in.:

  • zarządzać płatnościami oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować nową usługę (np. kolejny serwer VPS),
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

Wszelkie operacje związane z abonamentem usług, ich płatnościami oraz rozliczeniami wykonuje się za pomocą Panelu klienta.

Jak zalogować się do Panelu klienta homecloud.pl?

  1. Wejdź na naszą stronę: https://homecloud.pl i kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu.
  2. Po kliknięciu, zostaniesz automatycznie przekierowany pod adres: https://cp.homecloud.pl
  3. Wpisz login w postaci adresu e-mail oraz hasło dostępu do Twojego konta w homecloud.pl. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, możesz je zmienić na inne. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zresetować hasło do konta, gdy go nie pamiętasz.
    Za pomocą opcji „Język” możesz wybrać wersję językową, która ma być załadowana po poprawnym zalogowaniu.

     

  4. Kliknij przycisk: Zaloguj, aby zalogować się do Panelu klienta. Po poprawnym zalogowaniu, na ekranie zostanie wyświetlona zawartość pulpitu dla wybranego konta.
  5. Po lewej stronie ekranu znajdziesz menu z dostępnymi sekcjami Panelu klienta. Kliknij sekcję VPS, aby przejść do sekcji, która pozwala zarządzać serwerami VPS. Przykładowo, za pomocą opcji znajdujących się w sekcji menu Rejestracja usług możesz zarejestrować nową usługę (np. domenę, VPS lub serwer dedykowany). Kliknij tutaj, aby sprawdzić z jakich sekcji menu zbudowany jest Panel klienta.

Jak wylogować się z Panelu klienta homecloud.pl?

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o wylogowaniu z Panelu klienta.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie