Nie pamiętam hasła do Panelu klienta

Gdy nie pamiętasz hasła do konta w Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy), to możesz zresetować swoje hasło. Reset hasła polega na odebraniu wiadomości e-mail wysłanej na Twój adres kontaktowy i zdefiniowaniu nowego hasła dostępu (po kliknięciu linka znajdującego się w treści odebranej wiadomości e-mail).

Podczas logowania do Panelu klienta możesz przejść do procesu resetu hasła. Podczas resetu hasła możesz tylko zmienić hasło na nowe – nie ma możliwości poznania obecnego hasła dostępu, jeśli go nie pamiętasz!

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta

  1. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?” pod formularzem logowania.

    Rys. Kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?”, jeśli nie pamiętasz hasła do konta.
  2. Na następnym ekranie wpisz swój login (czyli adres e-mail) do konta, do którego nie pamiętasz hasła.

    Rys. Wpisz nazwę konta, dla którego nie pamiętasz hasła i kliknij przycisk „Wyślij”.
  3. Na kontaktowy adres e-mail dla wybranego konta zostanie wysłana wiadomość e-mai, która umożliwia ponowne uzyskanie dostępu do konta.
  4. Odbierz wiadomość e-mail i kliknij odnośnik, który znajduje się w treści przesłanej wiadomości e-mail.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz zmiany hasła, który należy wypełnić. W polu Nowe hasło wpisz nową propozycję hasła. Hasło powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym jedną wielką literę, jedną cyfrę oraz jeden znak specjalny.
  6. Po wpisaniu nowego hasła, kliknij przycisk „Ustaw”. Hasło do wybranego konta zostanie natychmiast zmienione.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie