Jak potwierdzić zamówienie certyfikatu SSL w homecloud.pl?

Po zamówieniu i opłaceniu certyfikatu SSL należy go aktywować certyfikat SSL w Panelu klienta homecloud.pl Podczas tego procesu wybierzesz domenę, która zostanie zabezpieczona za pomocą zakupionego certyfikatu SSL. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia zostanie wydany certyfikat SSL, który możesz zainstalować na serwerze.

  1. Po aktywacji certyfikatu SSL otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym zamówienie. Wiadomość wysyłana jest na adres e-mail wskazany podczas zamówienia certyfikatu (adres e-mail w domenie, dla której jest wydawany certyfikat SSL).
    UWAGA! W przypadku wydania certyfikatu dla domeny z dodatkowym wariantem prefiksu WWW (np. mojadomena.pl, www.mojadomena.pl) otrzymasz dwie wiadomości, które należy potwierdzić.
    WAŻNE! Klikając przycisk Wyślij potwierdzenie w sekcji Certyfikaty SSL w Panelu klienta homecloud.pl sprawdzisz adres e-mail wskazany do wysłania potwierdzenia zamówienia. Jeśli wskazana skrzynka e-mail powstała po zamówieniu certyfikatu SSL, w tym miejscu możesz ponowić wysłanie wiadomości weryfikacyjnej.

    ssl-aktywacja

  2. Odbierz wiadomość i kliknij zaznaczony link.
    weryfikuj-ssl
  3. Po kliknięciu linku potwierdzającego zamówienie certyfikatu SSL nastąpi przekierowanie na stronę WWW. W celu potwierdzenia adresu e-mail kliknij przycisk Weryfikuj.
    Podpis-elektroniczny-Asseco-Data-Systems
  4. Po kliknięciu przycisku Weryfikuj na ekranie wyświetli się status weryfikacji.
    Podpis-elektroniczny-Asseco-Data-Systems
  5. Poczekaj na wydanie certyfikatu SSL dla Twojej domeny. Możesz go pobrać za pomocą Panelu klienta homecloud.pl i zainstalować na dowolnym serwerze.

Zobacz inne artykuły o certyfikatach SSL też:

  1. Instalacja certyfikatu SSL w Panelu Plesk
  2. Instalacja certyfikatu SSL na serwerze VPS/dedykowanym z systemem Linux poprzez protokół SSH.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie