Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić wygenerowane wcześniej zamówienia (np. zamówienia przedłużenia wybranych usług). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.
W przypadku usługi Pro Cloud zasilasz swoje konto poprzez przelew środków pieniężnych. Za pomocą doładowanej kwoty możesz uruchomić nieograniczoną ilość serwerów wirtualnych (z wybraną konfiguracją parametrów oraz zasobów). Wykorzystanie parametrów oraz zasobów (np. CPU, RAM, NVMe oraz ewentualnie inne dodatkowe usługi) zliczane jest z dokładnością do jednej godziny.
Raz na 24h wykonywana jest automatyczna weryfikacja konta Klienta, która polega na sprawdzeniu czy Klient posiada wystarczające saldo na dalsze działanie usługi. Z tego powodu bardzo ważne jest pilnowanie salda swojego konta, aby zapewnić ciągłość działania utworzonych serwerów Pro Cloud.
W przypadku pozostałych usług (serwery VPS lub serwery dedykowane), przedłużanie ważności serwera może być wykonywane na kilka dostępnych sposobów. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność serwera w homecloud.pl.
Jakie są dostępne metody płatności?
- Płatność online – zalecany oraz najszybszy sposób płatności. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak wykonać płatność online. Podczas realizacji płatności online możesz skorzystać z metody płatności „PayPal”.
- Płatności za pomocą funkcji Salda Kaucji – Saldo Kaucji jest saldem na którym mogą znajdować się środki pieniężne w celu zabezpieczenia roszczeń. Zadaniem Salda Kaucji jest gromadzenie środków pieniężnych w celu ich zabezpieczenia, rozliczania oraz uiszczania opłat związanych ze świadczeniem usług. Po doładowaniu Salda Kaucji odpowiednią kwotą pieniędzy, możesz za jej pomocą opłacić wygenerowane zamówienia. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat funkcji Salda Kaucji.