Po zalogowaniu do Panelu klienta, w module Informacje możesz wygenerować Kod autoryzujący, który stosowany jest m.in. podczas rozmów telefonicznych z Biurem Obsługi Klienta. Podanie kod autoryzacyjnego jest wymagane, gdy przedmiotem kontaktu będą dane klienta oraz wszelkie zmiany na koncie wymagający autoryzacji.
Rys. Kod autoryzujący możesz wygenerować na Pulpicie po zalogowaniu do Panelu klienta.
Po kliknięciu przycisku Kod autoryzujący, w nowym oknie będziesz mógł wygenerować kod autoryzujący. Przed wygenerowaniem kodu autoryzującego należy ponownie wpisać login i hasło do Panelu klienta dla użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi.
Kod autoryzacyjny jest to ciąg znaków alfanumerycznych. Kod autoryzacyjny jest używany podczas rozmów telefonicznych z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu potwierdzenia praw do dysponowania daną usługą.
Klient, który nie zna kodu autoryzacyjnego nie będzie w stanie zlecić jakiejkolwiek dyspozycji za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. W takim przypadku możliwe jest wysłanie treści dyspozycji za pomocą formularza kontaktowego.