Po utworzeniu nowego serwera w infrastrukturze Pro Cloud, system wysyła dane dostępu do takiego serwera na kontaktowy adres e-mail administratora. W każdej chwili możesz zmienić bieżące hasło za pośrednictwem Panelu klienta.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby dowiedzieć się jak zmienić hasło do serwera:
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Cloud”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na liście dostępnych serwerów kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić hasło dostępu.
- W zakładce „Podsumowanie” znajdź pole „Hasło” i kliknij przycisk „Zresetuj” lub „Zmień”.
- Kliknięcie przycisku „Zresetuj”, spowoduje natychmiastową zmianę hasła dostępu do serwera. Nowe hasło zostanie wyświetlone w górnej części ekranu.
- Kliknięcie przycisku „Zmień”, spowoduje wyświetlenie formularza, które pozwala samemu nadać nowe hasło dostępu.