Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz włączyć i ustawić zaplanowane kopie zapasowe. Funkcja zaplanowanych kopii zapasowych służy do konfiguracji harmonogramu wykonywania kopii zapasowych (np. możesz zaplanować co jaki czas będą wykonywane automatyczne kopie zapasowe).
Za pomocą Panelu klienta możesz też zlecić wykonanie kopii zapasowej serwera, która zostanie wykonana natychmiast (tzw. kopia zapasowa na żądanie) – funkcja ta może być przydatna, jeśli chcesz zainstalować nową aplikację na serwerze, ale chcesz przed tym wykonać kopię zapasową, aby się zabezpieczyć przez nieudaną instalacją.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby wykonać kopię zapasową na żądanie:
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Cloud”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz utworzyć kopię zapasową.
- Kliknij zakładkę “Kopie zapasowe i obrazy”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych kopii zapasowych. Kliknij przycisk „Kopia zapasowa”, który znajduje się nad listą, aby rozpocząć tworzenie nowej kopii zapasowej.
- W wyświetlonym formularzu wpisz opis dla tworzonej kopii zapasowej serwera. Opis kopii zapasowej może być przydatny w sytuacjach, gdy będziesz posiadać więcej kopii zapasowych na liście.
- Kliknij przycisk „Utwórz”, aby rozpocząć tworzenie nowej kopii zapasowej. Po utworzeniu kopii zapasowej, pojawi się ona na liście wszystkich dostępnych kopii zapasowych (w zakładce „Kopie zapasowe i obrazy”).