Do czego służy opcja menu „Archiwum newsletterów”?

W opcji menu „Archiwum newsletterów” wyświetlane są wszystkie wiadomości (a dokładniej powiadomienia o funkcjonowaniu Twojego konta) otrzymane przez użytkownika, zgodnie z subskrypcjami, do których jest on zapisany.

Jak sprawdzić archiwum newsletterów?

Aby wyświetlić „Archiwum newsletterów”:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w górnej części ekranu.
    konto
    Rys. Sekcja menu „Konto” znajduje się w górnej części ekranu.
  3. Kliknij opcję menu „Ustawienia konta”.
    ustawienia-konta
    Rys. Opcja menu „Ustawienia konta” znajduje się w centrum wyświetlonego ekranu.
  4. Kliknij przycisk „Więcej narzędzi”, który znajduje się w górnej części ekranu.
    wiecej-narzedzi
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona zawartość sekcji „Więcej narzędzi”, w której znajdziesz opcje menu dotyczące newsletterów. Kliknij opcję menu „Archiwum newsletterów”.
    newslettery3
  6. Na ekranie zostanie wyświetlona lista otrzymanych powiadomień. Kliknij temat otrzymanego newslettera, aby go wyświetlić.

Na liście otrzymanych wiadomości wyświetlane są następujące kolumny:

  • ID – przedstawia unikalny numer identyfikacyjny (ID) dla danej wiadomości.
  • Tytuł – wyświetla tytuł otrzymanej przez użytkownika wiadomości.
  • Kategoria – wyświetla kategorie, do której przypisana jest odebrana wiadomość.
  • Data rozpoczęcia – wyświetla datę opublikowania danej wiadomości.
  • Stan – przedstawia stan danej wiadomości (przeczytana lub nieprzeczytana).

Po zaznaczeniu wiadomości możesz je oznaczyć jako przeczytane. Służy do tego przycisk w górnej części ekranu.

Po kliknięciu nazwy otrzymanej wiadomości, zostanie wyświetlony temat, podsumowanie oraz treść wybranej wiadomości.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie