Po zamówieniu i opłaceniu certyfikatu SSL należy go aktywować certyfikat SSL w Panelu klienta homecloud.pl Podczas tego procesu wybierzesz domenę, która zostanie zabezpieczona za pomocą zakupionego certyfikatu SSL. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia zostanie wydany certyfikat SSL, który możesz zainstalować na serwerze.
- Po aktywacji certyfikatu SSL otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym zamówienie. Wiadomość wysyłana jest na adres e-mail wskazany podczas zamówienia certyfikatu (adres e-mail w domenie, dla której jest wydawany certyfikat SSL).
UWAGA! W przypadku wydania certyfikatu dla domeny z dodatkowym wariantem prefiksu WWW (np. mojadomena.pl, www.mojadomena.pl) otrzymasz dwie wiadomości, które należy potwierdzić.WAŻNE! Klikając przycisk Wyślij potwierdzenie w sekcji Certyfikaty SSL w Panelu klienta homecloud.pl sprawdzisz adres e-mail wskazany do wysłania potwierdzenia zamówienia. Jeśli wskazana skrzynka e-mail powstała po zamówieniu certyfikatu SSL, w tym miejscu możesz ponowić wysłanie wiadomości weryfikacyjnej.
- Odbierz wiadomość i kliknij zaznaczony link.
- Po kliknięciu linku potwierdzającego zamówienie certyfikatu SSL nastąpi przekierowanie na stronę WWW. W celu potwierdzenia adresu e-mail kliknij przycisk Weryfikuj.
- Po kliknięciu przycisku Weryfikuj na ekranie wyświetli się status weryfikacji.
- Poczekaj na wydanie certyfikatu SSL dla Twojej domeny. Możesz go pobrać za pomocą Panelu klienta homecloud.pl i zainstalować na dowolnym serwerze.