Jak zamówić certyfikat SSL w homecloud.pl?

Zamówienie certyfikatu SSL w homecloud.pl możliwe jest tylko za pośrednictwem Panelu klienta. Oznacza to, że użytkownik musi posiadać konto w homecloud.pl, aby mieć możliwość zarejestrowania certyfikatu SSL. Skorzystaj z poniższej instrukcji, jeśli posiadasz konto w Panelu klienta i chcesz zamówić certyfikat SSL w homecloud.pl.

Certyfikaty SSL w homecloud.pl to szeroki wachlarz usług dostępnych do każdego serwera dedykowanego lub VPS. Doskonałe ceny zakupu i odnowień – tylko dla Klientów homecloud.pl!

Aby zamówić certyfikat SSL w homecloud.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Start, która znajduje się w górnej części ekranu.
    start-pulpit
  3. Kliknij link „Zakup dodatkowe usługi”, który znajduje się w module „Sklep” (prawa strona ekranu).
    sklep-homecloud
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela dodatkowych usług, które możesz zarejestrować. Zaznacz opcję „Certyfikat SSL” i kliknij przycisk „Dalej”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
    dalej-anuluj
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z dostępnymi certyfikatami SSL, które możesz zarejestrować w homecloud.pl. Zaznacz certyfikat SSL, który chcesz zakupić i kliknij przycisk „Dalej” w dolnej części ekranu.
  6. Na wyświetlonym ekranie wybierz okres rozliczeniowy dla certyfikatu SSL (np. 1 rok) i kliknij przycisk „Dalej”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  7. Na wyświetlonym ekranie możesz wkleić zawartość Twojego pliku CSR (plik żądania certyfikatu), który wygenerowałeś wcześniej na serwerze, na którym dany certyfikat SSL ma zostać zainstalowany. Jeśli nie posiadasz pliku CSR i chcesz go dopiero wygenerować, pozostaw to pole puste i kliknij przycisk „Dalej”. W następnym kroku zamówienia będziesz mógł wygenerować odpowiedni plik CSR.
    Jeśli posiadasz już wygenerowany plik CSR i wkleiłeś go do poniższego okna, to przejdź do kroku 10.
    csr
    Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o samodzielnym generowaniu pliku CSR w Panelu klienta.
  8. Jeśli pozostawiłeś poprzednie pole puste, to na następnym ekranie będziesz mógł samodzielnie wygenerować plik CSR. Wypełnij wyświetlone pola wpisując w nie dane firmy, która wnioskuje o wydanie certyfikatu SSL.
    Nazwę domeny, która ma zostać objęta certyfikatem SSL wpisz razem z przedrostkiem „www”. Zamówiony w ten sposób certyfikat SSL będzie szyfrował połączenie dla domeny z przedrostkiem „www” oraz bez niego.
    W przypadku, jeśli zamawiasz certyfikat typu Wildcard, wpisz domenę w formacie: *.twojadomena.pl
  9. Na wyświetlonym ekranie zostanie udostępniony plik CSR oraz Klucz prywatny (nie zapomnij zapisać klucza prywatnego w bezpiecznym miejscu – np. do Twojego repozytorium w Panelu klienta). Określ typ serwera WWW, na którym certyfikat SSL zostanie zainstalowany oraz wpisz adres e-mail osoby uprawnionej do zatwierdzania certyfikatu SSL. Dodatkowo określ stanowisko osoby, która uprawniona jest do zatwierdzenia certyfikatu SSL. Kliknij przycisk „Dalej”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  10. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i kliknij przycisk „Złóż zamówienie”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  11. Na Twoim koncie w Panelu klienta zostanie wygenerowane zamówienie na wybrany certyfikat SSL, które należy opłacić. Sugerujemy skorzystanie z metody płatności online, która jest najszybszą metodą płatności.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie