Jak ustawić autoresponder konta e-mail w panelu Plesk?

  1. Przejdź do sekcji Poczta i kliknij w nazwę wybranej skrzynki e-mail, dla której chcesz ustawić autoresponder.
  2. Przejdź do sekcji Auto odpowiedź i wprowadź ustawienia autorespondera. Zaznacz Włącz auto odpowiedź aby aktywować autoresponder.
  3. Uzupełnij pola:
    • Temat auto odpowiedzi: wpisz temat dla wiadomości zwrotnej, jaki zobaczą jej nadawcy,
    • Zwykły tekst/HTML: wybierz format wprowadzanej wiadomości, tekstowy lub HTML (umożliwia wprowadzenie stylu tekstu, np. pogrubienia, odwołań, linków, itp.,
    • Kodowanie: ustal kodowanie tekstu, zalecamy pozostawić UTF-8,
    • Tekst auto odpowiedzi: wprowadź tekst wiadomości jaka zostanie wysłana w odpowiedzi na otrzymaną pocztę e-mail,
    • Prześlij do: wprowadź adres e-mail skrzynki, na którą chcesz przekierować otrzymaną podczas nieobecności wiadomość,
    • Prześlij automatyczną odpowiedź na unikalne adresy e-mail nie więcej niż X dni: pozwala na ograniczenie wysyłki wiadomości e-mail autorespondera do jednego użytkownika w ciągu dni. Ustaw, jeśli wybrany nadawca wysyła do Ciebie sporo wiadomości każdego dnia,
    • Dodaj załącznik: dodaj załącznik do wiadomości,
    • Wyłącz autoresponder: ustaw datę wyłączenia auto odpowiedzi, po której wiadomości przestaną być przesyłane.
  4. Po zakończeniu edycji kliknij Zastosuj.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie