W dowolnym momencie możesz zmienić dane kontaktowe dla Twojego konta w Panelu klienta. Na dane kontaktowe Twojego konta wysyłane są między innymi informacje o zrealizowanych płatnościach lub wygenerowanych fakturach VAT.
- za pomocą Panelu klienta możesz zmienić adres e-mail oraz numer telefonu,
- w module Adres możesz zmienić dane adresowe (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
Jak zmienić dane kontaktowe dla konta?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu Konto, która znajduje się w górnej części ekranu.
Rys. Sekcja menu „Konto” znajduje się po lewej stronie ekranu. - Kliknij opcję menu Profil konta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie możesz zmienić dane kontaktowe dla Twojego konta. W module Ustawienia konta możesz zmienić kontaktowy adres e-mail oraz numer telefonu, natomiast w module Adres możesz zmienić dane adresowe (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
- Po kliknięciu przycisku Edytuj, zostanie wyświetlony formularz edycji danych kontaktowych.
Rys. Przykładowe dane kontaktowe podane w Panelu klienta.
- Nad formularzem możesz wybrać użytkownika do kontaktu (wśród utworzonych użytkowników w Panelu klienta) lub wybrać opcję samodzielnego określenia danych kontaktowych.
- Po wpisaniu poprawnych danych kontaktowych dla konta, kliknij przycisk OK, który znajduje się w dolnej części ekranu. Aktualizacja danych kontaktowych będzie natychmiastowa.