Do czego służy sekcja „Pomoc i Wsparcie” w Panelu klienta?

W górnej części Panelu klienta dostępna jest sekcja „Pomoc i wsparcie”, w której możesz znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Skorzystaj z tej sekcji, jeśli chcesz znaleźć odpowiedzi na pytania związane z obsługą naszych usług.

pomoc2
Rys. Sekcja menu „Pomoc i Wsparcie” znajduje się w górnej części ekranu.

Po wybraniu sekcji menu „Pomoc i Wsparcie” zostaną wyświetlone następujące pozycje:

pomoc3
  • Formularz kontaktowy – wyświetla narzędzie do komunikacji z administratorami homecloud.pl, które pozwala wysyłać zgłoszenia bezpośrednio do naszych ekspertów. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak wysłać wiadomość e-mail z poziomu formularza kontaktowego w Panelu klienta.
  • Pytania i Odpowiedzi – wybranie tej pozycji powoduje wyświetlenie dokumentacji.
  • Kontakty obsługi i wsparcia – wyświetla numer kontaktowy do Biura Obsługi Klienta homecloud.pl.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie