Z jakich sekcji zbudowany jest Panel klienta?

Po zalogowaniu się do Panelu klienta zobaczysz ekran powitalny (tzw. pulpit), na którym zostaną wyświetlone wszystkie najważniejsze informacje o koncie klienta, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług. Za pomocą ekranu powitalnego możesz na skróty przejść do odpowiednich sekcji Panelu klienta (np. wykup nowej usługi, lista wystawionych faktur).


Rys. Widok Panelu klienta wyświetlany tuż po zalogowaniu się do konta.

Z jakich sekcji zbudowany jest Panel klienta?

W górnej części Panelu klienta dostępne są następujące sekcje:

  • Pulpit – jest to tak zwany ekran powitalny, na którym znajdziesz skróty do najważniejszych sekcji Panelu klienta.
  • Użytkownicy – w tym miejscu możesz edytować konta użytkowników, którzy mają dostęp do Twojego Panelu klienta.
  • VPS – wyświetla informacje na temat zarejestrowanych przez Ciebie usług, np. serwery VPS.
    Sekcje Panelu klienta zmieniają się w zależności, którą usługą zarządzasz. Przykładowo, sekcja „VPS” wyświetlana jest, gdy posiadasz usługę serwera VPS.
  • Rejestracja usług – w tym miejscu możesz zarejestrować kolejne usługi i dodać je do Twojego konta (np. domeny, serwery VPS).
  • Domeny – w tym miejscu możesz zarządzać domenami, które są zarejestrowane w homecloud.pl lub tylko przypisane do Twojego konta (tzw. domeny zewnętrzne).
  • Konto – informacje na temat konta, do którego jesteś zalogowany, np. płatności, dane abonenta i kontaktowe.

Opis schematu Panelu klienta (z jakich części się składa?)

Każdy ekran Panelu klienta podzielony jest na dwa główne menu:

  • Menu nawigacji – służy do standardowej nawigacji pomiędzy dostępnymi opcjami menu. Znajduje się w górnej części ekranu. Po prawej stronie od „Menu nawigacji” wyświetlana jest opcja „Wybierz subskrypcje” wraz z nazwą i ID konta, do którego jesteś zalogowany.
  • Górne menu – w prawym górnym rogu ekranu znajdziesz linki do pomocy, Twojego profilu oraz powiadomienia (ikony dzwonka i lornetki)
WAŻNE! Po kliknięciu ikony profilu, możesz zakończyć pracę w Panelu klienta za pomocą opcji Wyloguj.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie