Jakie są wymagania podczas zamawiania SSL?

Poniższa tabela przedstawia wszystkie te informacje oraz inne elementy, które są wymagane podczas procesu wydania certyfikatu SSL. Zapoznaj się z nimi uważnie, aby zweryfikować co będzie Ci potrzebne do nabycia certyfikatu SSL.

Dane jakie są wymagane podczas procesu wydawania certyfikatu SSL Domain Validation (DV) – Alpha SSL, RapidSSL, RapidSSL Wildcard, Organization Validation (OV) – TrueBusinessID, TrueBusinessID Wildcard Extended Validation (EV) – TrueBusinessID EV
Dane w bazie Whois muszą być jawne. TAK TAK TAK
W domenie dla której ma zostać wydany certyfikat SSL, musi być stworzona skrzynka „admin@certyfikowanadomena.pl”. TAK TAK TAK
Wymagane jest dostarczenie pliku CSR (więcej o pliku CSR dowiesz się tutaj). TAK TAK TAK
Wymagane jest dostarczenie dokumentów rejestrowych (dokument nadania nr REGON, dodatkowo KRS, umowy spółek w zależności od prowadzonej działalności). NIE TAK TAK
Wymagane jest dostarczenie danych osoby zamawiającej i zatwierdzającej otrzymanie certyfikatu SSL (imię, nazwisko, e-mail w certyfikowanej domenie, nr telefonu, stanowisko). NIE NIE TAK

Dopiero po zaksięgowaniu płatności oraz po dostarczeniu wymaganych informacji, homecloud.pl wyśle wniosek o wydanie certyfikatu SSL do instytucji certyfikującej.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie