Gdy nie pamiętasz hasła do konta w Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy), to możesz zresetować swoje hasło. Reset hasła polega na odebraniu wiadomości e-mail wysłanej na Twój adres kontaktowy i zdefiniowaniu nowego hasła dostępu (po kliknięciu linka znajdującego się w treści odebranej wiadomości e-mail).
Podczas logowania do Panelu klienta możesz przejść do procesu resetu hasła. Podczas resetu hasła możesz tylko zmienić hasło na nowe – nie ma możliwości poznania obecnego hasła dostępu, jeśli go nie pamiętasz!
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta
- Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?” pod formularzem logowania.
Rys. Kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?”, jeśli nie pamiętasz hasła do konta. - Na następnym ekranie wpisz swój login (czyli adres e-mail) do konta, do którego nie pamiętasz hasła.
Rys. Wpisz nazwę konta, dla którego nie pamiętasz hasła i kliknij przycisk „Wyślij”. - Na kontaktowy adres e-mail dla wybranego konta zostanie wysłana wiadomość e-mai, która umożliwia ponowne uzyskanie dostępu do konta.
- Odbierz wiadomość e-mail i kliknij odnośnik, który znajduje się w treści przesłanej wiadomości e-mail.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz zmiany hasła, który należy wypełnić. W polu Nowe hasło wpisz nową propozycję hasła. Hasło powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym jedną wielką literę, jedną cyfrę oraz jeden znak specjalny.
- Po wpisaniu nowego hasła, kliknij przycisk „Ustaw”. Hasło do wybranego konta zostanie natychmiast zmienione.