True BusinessID EV – najczęstsze pytania

  1. Czy dane dysponenta domeny muszą być jawne?
    Tak, ujawnienie danych osobowych dysponenta domeny i ich zgodność z wnioskiem o certyfikat EV są elementami niezbędnymi do prawidłowego zakończenia procesu certyfikacji.
  1. Czy weryfikacja telefoniczna jest niezbędna? Często jestem niedostępny pod telefonem.
    Weryfikacja telefoniczna jest niezbędnym elementem procesu weryfikacyjnego i nie można go pominąć. Ważne jest, aby wskazany numer telefoniczny był aktywny i aby możliwe było jego zweryfikowanie w niezależnych źródłach.
  1. Posiadam już inny certyfikat SSL (bez zielonego paska adresu), czy mogę go ulepszyć do nowej wersji – z zielonym paskiem?
    Zamówienie na każdy certyfikat składane jest i rozpatrywane indywidualnie, dlatego też dla certyfikatu True BusinessID EV niezbędne będzie przeprowadzenie nowego procesu zamówienia. Czas ważności certyfikatu będzie liczony od nowa – od dnia jego wystawienia.
  1. Ile czasu trwa proces zamówienia i uzyskania certyfikatu True BusinessID EV?
    Czas realizacji zamówienia certyfikatu EV jest różny i w dużej mierze zależy od szybkości dokonania opłaty, przesłania dokumentów i czasu weryfikacji telefonicznej. Zwykle proces ten trwa od 4 do 14 dni.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie